معرفی 10 عطر برتر مردانه تا 1 میلیون تومان

معرفی 10 عطر برتر مردانه تا 1 میلیون تومان

انتخاب عطر مردانه، یکی از دشوارترین انتخاب‌هایی است که یک مرد می‌تواند انجام دهد. با توجه به تنوع عطر‌های مردانه موجود در بازار، یافتن عطر مناسب می‌تواند کاری زمان‌بر و چالش‌برانگیز باشد. به خصوص اگر محدودیت بودجه برای خرید عطر مردانه تا مبلغ 1 میلیون تومان را داشته باشید، این کار دشوار تر می شود، چرا که معمولا در بازار عطرهای تقلبی را با این قیمت به شما می فروشند، در این مقاله پرفیوم لند شما را راهنمایی خواهیم کرد تا براحتی بهترین عطرهای اصل و محبوب و تضمین شده را انتخاب و خریدی راحت و آسان داشته باشید، همرا ما باشید با معرفی 10 عطر برتر مردانه تا مبلغ 1 میلیون تومان.

ادوپرفیوم مردانه جمشید جی کیو

عطر مردانه جمشید مدل جی کیو، یک عطر چوبی-معطر با طبع گرم است که برای آقایان در تمامی فصول سال به خصوص فصول پاییز و زمستان مناسب است. این عطر با ترکیبی از روایح اسطوخودوس، سیب، دارچین، گل سوسن، گل رز، چوب سدر، وانیل، مشک و کهربا، رایحه‌ای قوی و مردانه را ایجاد می‌کند.

نت آغازین این عطر با روایح اسطوخودوس، سیب و دارچین آغاز می‌شود که رایحه‌ای تند و تیز و کمی شیرین دارد. نت میانی این عطر با روایح گل سوسن، گل رز و چوب سدر ادامه می‌یابد که رایحه‌ای ملایم و گلدار دارد. نت پایانی این عطر با روایح وانیل، مشک و کهربا به پایان می‌رسد که رایحه‌ای گرم و ماندگار دارد.

عطر مردانه جمشید مدل جی کیو، یک عطر جذاب و مدرن است که برای آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه مناسب است. این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی باشد.

ادوپرفیوم مردانه نوید محمدزاده

عطر مردانه نوید محمد زاده، یک عطر شرقی-ادویه ای با طبع گرم است که برای آقایان در تمامی فصول سال به خصوص فصول پاییز و زمستان مناسب است. این عطر با ترکیبی از روایح ترنج، ریحان، برگ بنفشه، جوز هندی، فلفل صورتی، وتیور و نعناع هندی، رایحه‌ای قوی و مردانه را ایجاد می‌کند.

نت آغازین این عطر با روایح ترنج، ریحان و برگ بنفشه آغاز می‌شود که رایحه‌ای تند و تیز و کمی شیرین دارد. نت میانی این عطر با روایح جوز هندی، فلفل صورتی و وتیور ادامه می‌یابد که رایحه‌ای گرم و تند دارد. نت پایانی این عطر با روایح نعناع هندی و مشک به پایان می‌رسد که رایحه‌ای گرم و ماندگار دارد.

عطر مردانه نوید محمد زاده، یک عطر جذاب و مدرن است که برای آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه مناسب است. این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی باشد.

این عطر در سال ۱۳۹۹ توسط نوید محمد زاده، بازیگر محبوب ایرانی، طراحی و تولید شد. شیشه و بسته‌بندی این عطر به شکلی ساده و شیک طراحی شده است که با شخصیت نوید محمد زاده مطابقت دارد.

عطر مردانه نوید محمد زاده، با رایحه‌ای قوی و ماندگار، می‌تواند انتخاب مناسبی برای آقایانی باشد که به دنبال یک عطر مردانه جذاب و مدرن هستند.

ادوپرفیوم مردانه سنتودیو پیانو

عطر مردانه سنتودیو پیانو، یک عطر چوبی-شرقی با طبع گرم است که برای آقایان در تمامی فصول سال به خصوص فصول پاییز و زمستان مناسب است. این عطر با ترکیبی از روایح نعناع هندی، فلفل صورتی، گل شمعدانی، چوب صندل و زعفران، رایحه‌ای قوی و مردانه را ایجاد می‌کند.

نت آغازین این عطر با روایح نعناع هندی و فلفل صورتی آغاز می‌شود که رایحه‌ای تند و تیز و کمی شیرین دارد. نت میانی این عطر با روایح گل شمعدانی و چوب صندل ادامه می‌یابد که رایحه‌ای ملایم و گلدار دارد. نت پایانی این عطر با روایح زعفران و مشک به پایان می‌رسد که رایحه‌ای گرم و ماندگار دارد.

عطر مردانه سنتودیو پیانو، یک عطر جذاب و مدرن است که برای آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه مناسب است. این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی باشد.

این عطر در سال ۱۴۰۱ توسط برند ایرانی سنتودیو طراحی و تولید شد. شیشه و بسته‌بندی این عطر به شکلی ساده و شیک طراحی شده است که با نام این عطر مطابقت دارد.

عطر مردانه سنتودیو پیانو، با رایحه‌ای قوی و ماندگار، می‌تواند انتخاب مناسبی برای آقایانی باشد که به دنبال یک عطر مردانه جذاب و مدرن هستند.

ویژگی‌های عطر مردانه سنتودیو پیانو:

  • رایحه‌ای قوی و ماندگار
  • مناسب برای آقایان در تمامی فصول سال
  • مناسب برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی
  • طراحی شیشه و بسته‌بندی ساده و شیک

نت‌های عطر مردانه سنتودیو پیانو:

  • نت آغازین: نعناع هندی، فلفل صورتی
  • نت میانی: گل شمعدانی، چوب صندل
  • نت پایانی: زعفران، مشک

ادوپرفیوم مردانه فول مون گرنویل

عطر مردانه فول مون گرنویل، یک عطر چوبی-شرقی با طبع گرم است که برای آقایان در تمامی فصول سال به خصوص فصول پاییز و زمستان مناسب است. این عطر با ترکیبی از روایح سرو، رزماری، جوز هندی، چوب سدر، عود و مشک، رایحه‌ای قوی و مردانه را ایجاد می‌کند.

نت آغازین این عطر با روایح سرو و رزماری آغاز می‌شود که رایحه‌ای تند و تیز و کمی شیرین دارد. نت میانی این عطر با روایح جوز هندی، چوب سدر و عود ادامه می‌یابد که رایحه‌ای گرم و تند دارد. نت پایانی این عطر با روایح مشک به پایان می‌رسد که رایحه‌ای گرم و ماندگار دارد.

عطر مردانه فول مون گرنویل، یک عطر جذاب و مدرن است که برای آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه مناسب است. این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی باشد.

این عطر در سال ۱۴۰۱ توسط برند ایرانی گرنویل طراحی و تولید شد. شیشه و بسته‌بندی این عطر به شکلی ساده و شیک طراحی شده است که با نام این عطر مطابقت دارد.

عطر مردانه فول مون گرنویل، با رایحه‌ای قوی و ماندگار، می‌تواند انتخاب مناسبی برای آقایانی باشد که به دنبال یک عطر مردانه جذاب و مدرن هستند.

ویژگی‌های عطر مردانه فول مون گرنویل:

  • رایحه‌ای قوی و ماندگار
  • مناسب برای آقایان در تمامی فصول سال
  • مناسب برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی
  • طراحی شیشه و بسته‌بندی ساده و شیک

نت‌های عطر مردانه فول مون گرنویل:

  • نت آغازین: سرو، رزماری
  • نت میانی: جوز هندی، چوب سدر، عود
  • نت پایانی: مشک

ادوتویلت مردانه آرنو سورل رویال گلد

عطر مردانه آرنو سورل رویال، یک عطر چوبی-معطر با طبع گرم است که برای آقایان در تمامی فصول سال به خصوص فصول پاییز و زمستان مناسب است. این عطر با ترکیبی از روایح مرکبات، چوب سدر، دارچین، نعنا هندی و کهربا، رایحه‌ای قوی و مردانه را ایجاد می‌کند.

نت آغازین این عطر با روایح مرکبات آغاز می‌شود که رایحه‌ای تند و تیز و کمی شیرین دارد. نت میانی این عطر با روایح چوب سدر و دارچین ادامه می‌یابد که رایحه‌ای گرم و تند دارد. نت پایانی این عطر با روایح نعنا هندی و کهربا به پایان می‌رسد که رایحه‌ای گرم و ماندگار دارد.

عطر مردانه آرنو سورل رویال، یک عطر جذاب و مدرن است که برای آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه مناسب است. این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی باشد.

این عطر در سال ۲۰۱۸ توسط برند فرانسوی آرنو سورل طراحی و تولید شد. شیشه و بسته‌بندی این عطر به شکلی ساده و شیک طراحی شده است که با نام این عطر مطابقت دارد.

عطر مردانه آرنو سورل رویال، با رایحه‌ای قوی و ماندگار، می‌تواند انتخاب مناسبی برای آقایانی باشد که به دنبال یک عطر مردانه جذاب و مدرن هستند.

ویژگی‌های عطر مردانه آرنو سورل رویال:

  • رایحه‌ای قوی و ماندگار
  • مناسب برای آقایان در تمامی فصول سال
  • مناسب برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی
  • طراحی شیشه و بسته‌بندی ساده و شیک

نت‌های عطر مردانه آرنو سورل رویال:

  • نت آغازین: مرکبات
  • نت میانی: چوب سدر، دارچین
  • نت پایانی: نعنا هندی، کهربا

ادوتویلت مردانه لیلا حاتمی تهران پوغ اوم

عطر مردانه لیلا حاتمی تهران پوغ اوم، یک عطر چوبی-معطر با طبع گرم است که برای آقایان در تمامی فصول سال به خصوص فصول پاییز و زمستان مناسب است. این عطر با ترکیبی از روایح ترنج، هل، فلفل صورتی، سیب، نعناع هندی، انگور، کهربا، خزه درخت بلوط، خس خس، رایحه‌ای قوی و مردانه را ایجاد می‌کند.

نت آغازین این عطر با روایح ترنج، هل و فلفل صورتی آغاز می‌شود که رایحه‌ای تند و تیز و کمی شیرین دارد. نت میانی این عطر با روایح سیب، نعناع هندی و انگور ادامه می‌یابد که رایحه‌ای ملایم و میوه‌ای دارد. نت پایانی این عطر با روایح کهربا، خزه درخت بلوط و خس خس به پایان می‌رسد که رایحه‌ای گرم و ماندگار دارد.

عطر مردانه لیلا حاتمی تهران پوغ اوم، یک عطر جذاب و مدرن است که برای آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه مناسب است. این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی باشد.

این عطر در سال ۱۳۹۹ توسط لیلا حاتمی، بازیگر محبوب ایرانی، طراحی و تولید شد. شیشه و بسته‌بندی این عطر به شکلی ساده و شیک طراحی شده است که با نام این عطر مطابقت دارد.

عطر مردانه لیلا حاتمی تهران پوغ اوم، با رایحه‌ای قوی و ماندگار، می‌تواند انتخاب مناسبی برای آقایانی باشد که به دنبال یک عطر مردانه جذاب و مدرن با حال و هوای ایرانی هستند.

ویژگی‌های عطر مردانه لیلا حاتمی تهران پوغ اوم:

  • رایحه‌ای قوی و ماندگار
  • مناسب برای آقایان در تمامی فصول سال
  • مناسب برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی
  • طراحی شیشه و بسته‌بندی ساده و شیک

نت‌های عطر مردانه لیلا حاتمی تهران پوغ اوم:

  • نت آغازین: ترنج، هل، فلفل صورتی
  • نت میانی: سیب، نعناع هندی، انگور
  • نت پایانی: کهربا، خزه درخت بلوط، خس خس

ادوپرفیوم مردانه گرنویل راک

عطر مردانه گرنویل راک، یک عطر چوبی-گیاهی با طبع گرم است که برای آقایان در تمامی فصول سال به خصوص فصول پاییز و زمستان مناسب است. این عطر با ترکیبی از روایح هندوانه، ریحان، شکلات تلخ، چوب سدر و مشک، رایحه‌ای قوی و مردانه را ایجاد می‌کند.

نت آغازین این عطر با روایح هندوانه و ریحان آغاز می‌شود که رایحه‌ای خنک و شاداب دارد. نت میانی این عطر با روایح شکلات تلخ و چوب سدر ادامه می‌یابد که رایحه‌ای گرم و تلخ دارد. نت پایانی این عطر با روایح مشک به پایان می‌رسد که رایحه‌ای گرم و ماندگار دارد.

عطر مردانه گرنویل راک، یک عطر جذاب و مدرن است که برای آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه مناسب است. این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی و غیررسمی باشد.

این عطر در سال ۱۴۰۱ توسط برند ایرانی گرنویل طراحی و تولید شد. شیشه و بسته‌بندی این عطر به شکلی ساده و شیک طراحی شده است که با نام این عطر مطابقت دارد.

عطر مردانه گرنویل راک، با رایحه‌ای قوی و ماندگار، می‌تواند انتخاب مناسبی برای آقایانی باشد که به دنبال یک عطر مردانه جذاب و مدرن با حال و هوای اسپرت هستند.

ویژگی‌های عطر مردانه گرنویل راک:

  • رایحه‌ای قوی و ماندگار
  • مناسب برای آقایان در تمامی فصول سال
  • مناسب برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی و غیررسمی
  • طراحی شیشه و بسته‌بندی ساده و شیک

نت‌های عطر مردانه گرنویل راک:

  • نت آغازین: هندوانه، ریحان
  • نت میانی: شکلات تلخ، چوب سدر
  • نت پایانی: مشک

ادوتویلت مردانه آرنو سورل رویال بلک

عطر مردانه آرنو سورل رویال بلک، یک عطر چوبی-ادویه‌ای با طبع گرم است که برای آقایان در تمامی فصول سال به خصوص فصول پاییز و زمستان مناسب است. این عطر با ترکیبی از روایح ترنج، فلفل سیاه، دارچین، چوب سدر، عود و مشک، رایحه‌ای قوی و مردانه را ایجاد می‌کند.

نت آغازین این عطر با روایح ترنج و فلفل سیاه آغاز می‌شود که رایحه‌ای تند و تیز و کمی شیرین دارد. نت میانی این عطر با روایح دارچین و چوب سدر ادامه می‌یابد که رایحه‌ای گرم و تند دارد. نت پایانی این عطر با روایح عود و مشک به پایان می‌رسد که رایحه‌ای گرم و ماندگار دارد.

عطر مردانه آرنو سورل رویال بلک، یک عطر جذاب و مدرن است که برای آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه مناسب است. این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی باشد.

این عطر در سال ۲۰۱۹ توسط برند فرانسوی آرنو سورل طراحی و تولید شد. شیشه و بسته‌بندی این عطر به شکلی ساده و شیک طراحی شده است که با نام این عطر مطابقت دارد.

عطر مردانه آرنو سورل رویال بلک، با رایحه‌ای قوی و ماندگار، می‌تواند انتخاب مناسبی برای آقایانی باشد که به دنبال یک عطر مردانه جذاب و مدرن با حال و هوای مردانه هستند.

ویژگی‌های عطر مردانه آرنو سورل رویال بلک:

  • رایحه‌ای قوی و ماندگار
  • مناسب برای آقایان در تمامی فصول سال
  • مناسب برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی
  • طراحی شیشه و بسته‌بندی ساده و شیک

نت‌های عطر مردانه آرنو سورل رویال بلک:

  • نت آغازین: ترنج، فلفل سیاه
  • نت میانی: دارچین، چوب سدر
  • نت پایانی: عود، مشک

ادوپرفیوم مردانه مستر پیس روبرتو ویزاری

عطر مردانه مسترپیس روبرتو ویزاری، یک عطر چوبی-گلی با طبع گرم است که برای آقایان در تمامی فصول سال مناسب است. این عطر با ترکیبی از روایح گریپ فروت، نارنگی، لیمو، فلفل سیاه، چوب صندل، نعناع هندی، گل یاسمن، زعفران و مشک، رایحه‌ای قوی و مردانه را ایجاد می‌کند.

نت آغازین این عطر با روایح گریپ فروت، نارنگی و لیمو آغاز می‌شود که رایحه‌ای تند و تیز و کمی شیرین دارد. نت میانی این عطر با روایح فلفل سیاه، چوب صندل و نعناع هندی ادامه می‌یابد که رایحه‌ای گرم و تند دارد. نت پایانی این عطر با روایح گل یاسمن، زعفران و مشک به پایان می‌رسد که رایحه‌ای گرم و ماندگار دارد.

عطر مردانه مسترپیس روبرتو ویزاری، یک عطر جذاب و مدرن است که برای آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه مناسب است. این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی باشد.

این عطر در سال ۲۰۱۸ توسط برند ایتالیایی روبرتو ویزاری طراحی و تولید شد. شیشه و بسته‌بندی این عطر به شکلی ساده و شیک طراحی شده است که با نام این عطر مطابقت دارد.

عطر مردانه مسترپیس روبرتو ویزاری، با رایحه‌ای قوی و ماندگار، می‌تواند انتخاب مناسبی برای آقایانی باشد که به دنبال یک عطر مردانه جذاب و مدرن با حال و هوای کلاسیک هستند.

ویژگی‌های عطر مردانه مسترپیس روبرتو ویزاری:

  • رایحه‌ای قوی و ماندگار
  • مناسب برای آقایان در تمامی فصول سال
  • مناسب برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی
  • طراحی شیشه و بسته‌بندی ساده و شیک

نت‌های عطر مردانه مسترپیس روبرتو ویزاری:

  • نت آغازین: گریپ فروت، نارنگی، لیمو
  • نت میانی: فلفل سیاه، چوب صندل، نعناع هندی
  • نت پایانی: گل یاسمن، زعفران، مشک

ادوتویلت مردانه جگوار کلاسیک بلک

عطر مردانه جگوار کلاسیک بلک، یک عطر چوبی-معطر با طبع خنک است که برای آقایان در تمامی فصول سال به خصوص فصول گرم سال مناسب است. این عطر با ترکیبی از روایح پرتقال تلخ، سیب سبز، آب دریا، چوب بلوط، خزه درخت بلوط و مشک، رایحه‌ای خنک و تلخ را ایجاد می‌کند.

نت آغازین این عطر با روایح پرتقال تلخ و سیب سبز آغاز می‌شود که رایحه‌ای خنک و تیز و کمی شیرین دارد. نت میانی این عطر با روایح آب دریا، چوب بلوط و خزه درخت بلوط ادامه می‌یابد که رایحه‌ای خنک و تلخ دارد. نت پایانی این عطر با روایح مشک به پایان می‌رسد که رایحه‌ای خنک و ماندگار دارد.

عطر مردانه جگوار کلاسیک بلک، یک عطر جذاب و مدرن است که برای آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه مناسب است. این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی و غیررسمی باشد.

این عطر در سال ۱۹۸۸ توسط برند انگلیسی جگوار طراحی و تولید شد. شیشه و بسته‌بندی این عطر به شکلی ساده و شیک طراحی شده است که با نام این عطر مطابقت دارد.

عطر مردانه جگوار کلاسیک بلک، با رایحه‌ای خنک و ماندگار، می‌تواند انتخاب مناسبی برای آقایانی باشد که به دنبال یک عطر مردانه جذاب و مدرن با حال و هوای اسپرت هستند.

ویژگی‌های عطر مردانه جگوار کلاسیک بلک:

  • رایحه‌ای خنک و ماندگار
  • مناسب برای آقایان در تمامی فصول سال
  • مناسب برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی و غیررسمی
  • طراحی شیشه و بسته‌بندی ساده و شیک

نت‌های عطر مردانه جگوار کلاسیک بلک:

  • نت آغازین: پرتقال تلخ، سیب سبز
  • نت میانی: آب دریا، چوب بلوط، خزه درخت بلوط
  • نت پایانی: مشک
عطر نیش
عطر دیزاینر
واتس آپ
اینستاگرام
تلگرام
بستن
مقایسه