در حال بارگذاری ...

Summanus Electimuss

۱۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

در حال بارگذاری ...

توضیحات

*

Summanus by Electimuss

*

در سال ۲۰۲۰ نیش برند انگلیسی الکتیموس عطر سومانوس را که هنر دست عطار چیره دست ، کریستین پروونزانو ، میباشد به دنیای زیبای روایح معرفی کرد.سومانوس به معنای خدای رومی رعد و برق یا همان پادشاه شب میباشد و حقیقتا باید اعتراف کرد که با پوشیدن سومانوس در مهمانی های شبانه همگان را تحت تاثیر خود قرار خواهید داد.

شروعی حیرت انگیز از هل و فلفل سیاه چنان حس اعتماد به نفسی به شما هدیه میدهد که تمام خستگی های روز را فراموش کنید و آماده یک شب خاطره انگیز شوید.

حضور پر رنگ صمغ المی که در کنیاک اعلی حل شده است چنان حرارتی به رایحه میبخشد که اطرافیان شما دوست دارند به شما نزدیک تر شده تا از گرمای وجودتان لذت ببرند.حضور بجا و بسیار کنترل شده رز در ترکیب با عنبر ، زیبایی را به رایحه میبخشد و در نهایت نت های چوبی همچون چوب صندل صمیمیت را به این فضا اضافه میکند.

حقیقتا گذر از چنین رایحه زیبایی آسان نیست.مهمانی شبانه ای را تصور کنید که با یک استایل لوکس روشن بتوانید با رایحه سومانوس خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن خود و دیگران ثبت کنید.

سومانوس با پخش و ماندگاری بسیار قوی خود گزینه بسیار مناسبی است برای خانم ها و آقایانی که شخصیتی گرم و صمیمی داشته و قصد تهیه عطری لوکس و گیرا دارند تا با رد بوی ماندگار آن در تمام فضای مهمانی شبانه درخشان باشند.

@

#Electimuss #nicheperfume #niche #nicheboutique #perfume #fragrance #Summanus #electimuss_Summanus #perfume_luxury #luxury #amber #elemi #sandalwood #rose #love 

#عطر #استایل_لوکس #اشرافی #الکتیموس #سرزمین_عطر #ادکلن #بوتیک #لاکچری #نیش #صمغ_المی #رز #سومانوس #رعد_و_برق #عشق

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “Summanus Electimuss”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادی

۱۱,۴۲۰,۰۰۰ تومان
۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان
%15
Original price was: ۱۰,۳۶۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸,۸۰۶,۰۰۰ تومان.
%15
Original price was: ۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷,۴۸۰,۰۰۰ تومان.
%15
Original price was: ۱۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۰,۷۱۰,۰۰۰ تومان.
۹,۹۵۰,۰۰۰ تومان
%15
Original price was: ۴,۰۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳,۴۴۲,۰۰۰ تومان.
۲۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
بستن
مقایسه