در حال بارگذاری ...

Gladiator Oud Electimuss 100ml

۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

در حال بارگذاری ...

توضیحات

*

Gladiator Oud by Electimuss

*

در سال ۲۰۲۳ گلادیاتور عود توسط نیش برند الکتیموس با طراحی منحصر به فرد ژولین راسکینت به بازار معرفی شد.

گلادیاتور عود با الهام از گلادیاتور های مشهور روم باستان ، جنگجویان تاکتیکی ، که بسیار مهارت خاصی داشتند ساخته شده است.پس میتوان انتظار داشت که با یک عطر قدرتمند و موفق روبرو هستیم.

شروع حیرت انگیز گلادیاتور عود ترکیبی است اسپایسی و قدرتمند از زیره ، زعفران و یونجه که متفاوت بودن را از همان ابتدا فریاد میزند.طولی نمیکشد تا شمعدانی و عود به رایحه ورود میکنند و ابهت را به رایحه میبخشند.

در حقیقت عودی که در این عطر بکار رفته است از مرغوب ترین عودهای دنیا بوده که در ترکیب با نت های ذکر شده میتواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

حضور موثر عنبر و وتیور در مقابله با عسل ، پیروزی و موفقیت را به رایحه هدیه میدهد به نحوی که باعث میشوند با هربار پوشیدن گلادیاتور عود حس اعتماد به نفس در شما دوچندان شود.

ژولین راسکینت عطار چیره دست این اثر هنری ، همواره توانسته است تا روایح عودی بی نظیری را طراحی کند و بار دیگر در این عطر ما شاهد چنین اثر عودی درخشانی میباشیم.

گلادیاتور عود از پرفورمنس بی نظیری برخوردار است و گزینه بسیار ایده آلی است برای آقایانی که به روایح مردانه و سنگین و قدرتمند علاقه مند هستند تا با پوشیدن آن ، اعتماد به نفس خود را دوچندان کرده و به استایل مشکی و لوکس خود در شب های سرد زمستانی درخششی از جنس طلا ببخشند.

@

#Electimuss #nicheperfume #niche #nicheboutique #perfume #fragrance #GladiatorOud #electimuss_ GladiatorOud #perfume_luxury #luxury #patchouli #Gladiator_Oud #oud #unique 

#عطر #استایل_لوکس #اشرافی #الکتیموس #سرزمین_عطر #ادکلن #بوتیک #لاکچری #نیش #عود #گلادیاتور_عود #روایح_عودی #عنبر #زعفران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “Gladiator Oud Electimuss 100ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادی

۱۱,۴۲۰,۰۰۰ تومان
۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان
%15
Original price was: ۱۰,۳۶۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸,۸۰۶,۰۰۰ تومان.
%15
Original price was: ۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷,۴۸۰,۰۰۰ تومان.
%15
Original price was: ۱۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۰,۷۱۰,۰۰۰ تومان.
۹,۹۵۰,۰۰۰ تومان
%15
Original price was: ۴,۰۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳,۴۴۲,۰۰۰ تومان.
۲۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
بستن
مقایسه